2009-05-20

Long time no see :)


Inte bloggat på några dagar. Det pga att Jag inte kommit för mig o att Jag inte haft nån sjysst bild att blogga upp. Inte för att denna är nåt mästerverk men ändå... Vi har lyssnat på o skrivit om olika effekter. Det har ibland känts lite zzz... Men så är det ibland när man pluggar. Ska till skolan på lördag o köra promix. Hoppas på att i alla fall lämna i ena uppgiften. Skulle bra gärna lämna in båda så jag kan släppa det o fokusera på MIDIövningen vi oxå fått. Den har jag inga idéer på ännu. Bestämt i alla fall att Jag ska göra något eget. Känner att Jag måste sätta mig in i Logic mer. Känner mig ganska så lost. Men så är det alltid med nya saker. Har skrivit rent alla anteckningar nu. SKÖNT. Nu e jag ifatt. Nu ska jag bara plugga in det :-). Blir nog lite logic på upptåget hem nu. Var in på 4sound o frågade om rabatt som vi sae elever tydligen ska ha. Men han (ej chef) jag pratade med visste inte nåt om det. Skulle höra med chefer om det. Får se var det leder. Väntar mig inget. Funderar på ett nytt ljudkort. Skulle även behöva mer minne till macen och en extern hdd. Allt har sim tid :) Allt för denna gång!

Inga kommentarer: