2009-05-06

Sen pendel...


Så man fick åka med den efter den vanliga. I måndags så avslutade vi den övergripande delen av eq och filter. Craig(läraren) demonstrerade lite plugins, ganska drygt. Men visst finns det intressanta saker i det oxå. Idag då? Idag började vi med MIDI. Fick veta att på måndag ska vi få en uppgift på MIDI och framför allt Logic. Tydligen en ganska fri uppgift där vi ska spela in en låt i Logic. Mer än så vet jag inte nu. Annars så håller jag på och bekantar mig med min mac och logic. Håller även på med en gehörsövning där man får höra brus och musik där det höjs en viss frekvens och man ska välja ut rätt. Parallellt med detta så gör jag även en praktisk övning på skolan, pro mix som jag nämnt tidigare. Så nu vet ni hur det är. Ni e väl kanske 2 som läser min blogg men det kan va kul att återgå till den sen när jag gått ut skolan. :)

Inga kommentarer: