2009-08-02

Semester----Over And Out!

Så där ja... NU e semstern slut o man kastas tillbaka till allvaret. Blev bryskt påmind om detta när jag gick in på infosidan som skolan har för oss elever, där jag såg kommande deadline, 22 aug. Men det e ju DET jag vill så det känns bara spännade o kul. Men visst så blir det mycket mindre tid hemma med familjen o det känns.
Däremot allt vad jobb heter känns nu bara så fel. Vill vara hemma med familj o fokusera på endast plugg o familjen... Men jag får väl göra det bästa av situationen.
Kände en del ångest över det i dag men det har lättat nu.
Ja ja... nu måste jag sussa. Så jag sköter mina åtaganden imorgon.

1 kommentar:

  1. ja usch ja. kan verkligen förstå hur du känner. Du kommer på vad som verkligen e vikigt i livet. inte nåt tomt jobb.

    SvaraRadera