2009-09-09

Äntligen så är delprov 2 av 5 avklarat. Kändes att jag inte var helt med på elläan, fast jag trodde det. Blir till o plugga på det. Jag fick ändå bättre än mitt förra prov, vilket jag satt som ett litet "krav" på mig själv. 86% o det är jag nöjd med.
Nu stundar en deadline på lördag som jag lämnar in i morgon när jag e där för att öva i Studio 4.
MIDI2 e övningen o det är en remix som man genom midi ska få att låta ungefär om orginalet, vilket ligger på ett spår. Dryg övning. Känner ingen som helst lust till att göra nåt kreativt med den övningen.
Men dock nästa lördag så e de deadline på Logicmix, 23 spår som man ska mixa. Det är däremot en övning i min smak. Där finns idéer o klara bilder på hur jag vill att det ska låta.
Har blivit testpilot på ett mobilt bredband denna vecka så nu sitter jag i källaren på jobbet o skriver.
Funkar här o helt ok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar