2009-09-14

Klassrum B

Första lektionen i dag i klassrum B som ligger i samma hus men runt hörnet.
Fick även tillbaka en övning, MIDI1, dvs egna midi låten i Logic.
Fick 92 %, nöjd.
Lägger praktisk tid på skolan på is nu i september, pga giget som stundar 26e.
Får lov att vara så nu. Familj går alltid först.
Känns rätt, tar upp sen i oktober istället.
Kanske blir nåt pass men det skulle vara om jag "har vägarna förbi"...
Idag pratade vi om inspelning o uppmickning av gitarrer, el som ack.
Kommer längre fram ha mixlektion i "ettan", förmodligen utom lektionstid.
Ska bli intressant o se hur vi löser det. Alla jobbar olika etc.

I övrigt så dog min farbror igår...:(
Inge kul. Känns mer än jag trodde det skulle göra...missförstå mig inte nu. Var ett tag sen jag träffade han. När min mamma o pappa skulle gå efter de varit o hälsat på han sa "Hälsa!", menades till oss bröder med respektive familjer. :(
Tack.
Kommer att sakna honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar