2009-09-03

Mycket nu...

Jo nu e det en del att stå i.
Fick veta i måndags att vi har Prov 2 på ¨måndag. Egentligen så hade vi även en deadline nu på lördag men den fick vi läraren att flytta en vecka fram. Skönt det.
Provet omfattar allt från början fram till nu. Så det är en dela att plugga.
Alla lediga stunder tar man fram blocket....men inte nu för nu bloggar jag.
Sen har vi även en annan deadline veckan efter alltså 19e...+ att där emellan repa med bandet inför giget 26e+ planera in praktisk tid i Studio 4 med gruppen för att när man e mogen göra"micktest" invidiuellt tillsammans med en lärare. Man måste göra detta test o få godkänt på det INNAN man får boka tider i Studio 4 ensam så det vill man ju har klart fortast möjligt.
V.50 har vi ju då deadline på 2 praktiska projekt som ska spelas in i "4:an".
En akustisk låt o en "fri" låt.
Man ska spela in o mixa i "4:an" men de ser gärna att man integrerar den analoga studion med macbooken. Måste jag komma på lite ideér...Hmmmm
Vi skall även skriva "Session Plan" o maila det till läraren, dvs ett beskrivning för hur man planerat sina projekt o dessa ska vara inne om typ 2 mån tror jag.

Och sen vill man ju såklart även ha kvalitetstid med Maria, Annie o Pyret...
Svåraste med denna utbildningen är att INTE känna skuld o dåligt samvete för all tid man e hemifrån.
Jag förstår verkligen de som sagt att de "vill kunna dela på sig".
Men jag får ju vara i skolan när jag är i skolan, hemma när jag e hemma o på jobbet när jag jobbar.
Alltså ALLTID vara så NÄRVARANDE i varje situation som jag bara kan!

Det är säkert nå mer men nu kommmer jag inte på nå.
Over n´out!
Cya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar